Wyprawy

Francja – Prowansja 2015

Lawendowy zawrót głowy W dniach od 27 lipca do 7 sierpnia 2015 objechaliśmy dookoła Kanion Verdon oraz przejechaliśmy kawałek Wybrzeża […]

Sardynia 2014

Samolotem polecieliśmy z Berlina do Olbii a następnie z Olbii przedostaliśmy się pociągiem do Cagliari, skąd rozpoczęliśmy wyprawę. Większość nocy […]

Kreta 2013

Na wyspie króla Minosa W dniach od 13 do 27 września zwiedziliśmy na rowerach Kretę. Wyjazd był typowo lajtowy. Temperatury […]

Turcja 2013

W dniach od 4 do 23 czerwca zwiedziliśmy na rowerach Turcję. Po tym co oglądaliśmy w tv przed wyjazdem, mieliśmy […]

Chorwacja 2012

Śladami Winnetou W dniach od 8 do 22 września zwiedziliśmy na rowerach Chorwację. Podczas 2 tygodniowej podróży zobaczyliśmy m.in.: – […]

Gruzja 2012

Tam, gdzie zaczyna się Azja Wróciliśmy z wyprawy po Gruzji.Chcielibyśmy podzielić się wrażeniami. Przepiękne widoki, góry, trudne drogi (w większości […]

Bałkany 2011

Hvala vam za sve Wyprawa rowerowa po Bałkanach skończyła się sukcesem w dniu 27 sierpnia 2011roku. Przez dwa tygodnie towarzyszył […]

Włochy – Dolomity 2011

Od śniegu na szczytach po żar tropików. Wyprawę w Dolomity zakończyliśmy 2 lipca 2011r. Zaplanowana trasa wyprawy została zrealizowana niemalże […]

Austria-Czechy 2011

Nad pięknym, modrym Dunajem. Przygoda rozpoczyna się o godzinie 15.27 w piątek, w momencie gdy pociąg z nami na pokładzie […]

Korsyka 2010

Korsyka – klejnot morza Śródziemnego. Gdy raz ją odwiedzisz, zawsze będziesz chciał powrócić. Po kilkunastu godzinach jazdy samochodem w końcu […]

Norwegia 2010

Fascynujące fiordy, lemingi i trolle – witamy w Norwegii. Do portu w Danii dojeżdżamy samochodem. Podróż promem trwa 12 godzin. […]

Czechy-Szumawa 2010

Śladami dzielnego wojaka Szwejka  Do Forst dojeżdżamy samochodem w sobotę wcześnie rano. Po godzinie 7 jesteśmy już na peronie w […]

Rumunia 2009

Buna ziua Romania – Dzień Dobry Rumunio Do miejsca startu dojeżdżamy samochodem z rowerami. Dojazd przez Słowację i Węgry wyniósł […]

Czechy 2009

Moja babiczka pohazi z Chrzanowa! – czyli w gościnie u czeskiej rodziny. Wyjeżdżamy samochodem do Forst z samego rana aby […]

Austria – Alpy 2007

Kraina z krową Milka w tle Wczesnym rankiem o godz 5 wyjeżdżamy samochodem z rowerami na dworzec do Cottbus. Po […]

Słowacja 2007

W klimacie cygańskich taborów, haluśków i kalamity Godzina 5 rano. Dworzec PKP. Na dworcu pełno ludzi. Kolejka do kasy tak […]

Czechy 2007

Lajtowo – weekendowo – tak …po czesku  Jest środa godzina 16 jak odjeżdżamy z Zielonej pociągiem na 4 dni kręcenia […]

Czechy 2007 – Góry Orlickie

Majówkowe rowerowanie Do Międzylesia dojeżdżamy pociągiem z przesiadką we Wrocławiu.Jest wieczór.Kierujemy się na nocleg do Domu Wczasowego Kosarzówka. Idziemy na […]

Jura i Morawy Północne 2006

Od Pieskowej Skały do Jozina z Basin W Częstochowie wysiadamy z pociągu o 3.07 w nocy. Jak sama nazwa miasta […]

Praha 2006

W poszukiwaniu Rumcajsa i Hanki… Wyjeżdżamy samochodem z Zielonej Góry o 8.00 rano. Po drodze spotykamy w umówionym miejscu znajomych, […]

Roztocze i Bieszczady 2005

Wśród gór zielonych, szlakiem cerkwi drewnianych. Noc w pociągu. Z przesiadką w Warszawie nie ma większego problemu. Co do dworca […]

Pojezierze lubuskie – 2005

Tajemnicze lasy, dzikie jeziora – oto perły Ziemi Lubuskiej Niedziela rano. Po porannej kawie i śniadaniu wyruszamy w drogę. Pogoda […]

Kotlina kłodzka 2005

Zielono mi, gdy wiosna i towarzystwo w podróży Mapa wyprawy Dzień 1  Kamieniec Ząbkowicki – Bolesławów  44,0 km: Do Kamieńca […]

Karkonosze majówka 2005

Na szczytach śnieg, w dolinach stokrotki… Dzień 1: Przesieka – Borowice – Przesieka 12km  30.04.05 W południe dojeżdżamy do Przesieki. […]

Morze 2004

Tylko 5 dni a tak wiele… Mapa wyprawy Czerwiec 2004r. Przygotowując się do naszej pierwszej „poważnej” jak nam się wtedy […]